Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Ανακοίνωσε Γιαννούλη ο Ολυμπιακός – Πλήρης επιβεβαίωση του «Marca – SL» και του «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗ»

«ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» - 9/5
«Marca - SL» - 1/9 (ωρα 13:00)



















































Το ημερολόγιο έδειχνε 9 Μαΐου όταν ο «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» έγραφε στην στήλη του στην «ΩΡΑ των σπορ» σχετικά με τα «likes» του Μίτσελ στον Κώστα Γιαννούλη του Ατρομήτου και την «ζεστή» προοπτική της καλοκαιρινής μεταγραφής του 27χρονου αμυντικού στον Ολυμπιακό.


Το μεσημέρι της Δευτέρας (1/9) το «Marca – SL» αποκάλυψε το τέλος της συνεργασίας του Γιαννούλη με την ομάδα του Περιστερίου και την συμφωνία με τους πρωταθλητές Ελλάδας.
 

Λίγες ώρες αργότερα το βράδυ της ίδιας ημέρας (1/9) η πειραϊκή ΠΑΕ ανακοίνωσε την απόκτηση του Ελληνα ποδοσφαιριστή, επιβεβαιώνοντας πανηγυρικά τα αποκαλυπτικά ρεπορτάζ του «Marca - SL» και του «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗ».

«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Κώστα Γιαννούλη» αναφέρει η λακωνική ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός.
 

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα των «ερυθρόλευκων» είπε το δικό του «αντίο» στον Ατρόμητο μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της περιστεριώτικης ΠΑΕ. 

«Ένα μεγάλο ευχαριστώ δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που οφείλω στον Ατρόμητο. Μετά από μια κακή χρονιά με έφερε στην Ελλάδα και μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω σε υψηλό επίπεδο και να δείξω τα προσόντα μου παίζοντας έστω και μια φορά στην Εθνική Ομάδα και τώρα να πάρω μετεγγραφή στην κορυφαία ομάδα της χώρας.
 

Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του Ατρόμητου κ. Γιώργο Σπανό, τον τεχνικό διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλο, τον προπονητή μου κ. Γιώργο Παράσχο, το τεχνικό επιτελείο και όλους τους συμπαίκτες μου γιατί χωρίς αυτούς δεν θα είχα πετύχει τίποτα.
 

Στον Ατρόμητο που θα έχω για πάντα μέσα στην καρδιά μου εύχομαι να κάνει μια καλή χρονιά εξίσου με την περσινή και ακόμη καλύτερα. Επίσης ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους μας που με αγάπησαν και τους αγάπησα αυτά τα τρία χρόνια και να συνεχίσουν να είναι κοντά στην ομάδα γιατί το αξίζει.
 

Ο Ολυμπιακός είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα στην καριέρα μου. Μου δίνεται η ευκαιρία να παίξω σε πολύ υψηλό επίπεδο και αυτό που πρέπει να κάνω είναι να δουλέψω σκληρά και να δικαιώσω όσους πίστεψαν σε εμένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: