Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Μπαρόχα: «Περήφανος που είμαι στην ΑΕΚ»

Για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ, τον πρώτο καιρό στην ομάδα αλλά και τη χώρα μας, μίλησε σε δημοσιογράφους της Βενεζουέλας ο Αλάιν Μπαρόχα, τονίζοντας πως είναι περήφανος που είναι μέλος ενός τόσο μεγάλου συλλόγου.  
   
"Είμαι πολύ χαρούμενος για το γεγονός ότι παίζω στην ΑΕΚ, θα συνεχίσω να το απολαμβάνω και να το προσπαθώ να μεγαλώσω τόσο ως ποδοσφαιριστής, όσο κι ως άνθρωπος. 

Είμαι πολύ ευχαριστημένος στην ομάδα που είμαι και στο πρωτάθλημα που είμαι. Το ζητούμενο ήταν και είναι να έχω συνέχεια, ώστε να έρθω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην εθνική Βενεζουέλας", είπε αρχικά ο Αλάιν Μπαρόχα και στην πορεία ρωτήθηκε από συμπατριώτες του δημοσιογράφους για το μεγάλο βήμα στην καριέρα του, καθώς παίζει για πρώτη φορά εκτός Βενεζουέλας, στην Ευρώπη.

"Δεν είναι μόνο ο τερματοφύλακας, είναι όλες οι θέσεις. Είναι ένα σημαντικό βήμα, όταν συνεχίζεις την καριέρα σου στην Ευρώπη. Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα, ένας στόχος που επετεύχθη. Είμαι χαρούμενος που είμαι βασικός τόσο στην ΑΕΚ, όσο και στην εθνική."

Όσο για τις απαιτήσεις που υπάρχουν και τους στόχους της ΑΕΚ: 

"Είναι πάνω κάτω, ίδιες οι απαιτήσεις και στην Ευρώπη. Ίσως το ποδόσφαιρο στη βάση του να είναι πιο τεχνικό, αλλά είναι ίδια η προπόνηση που κάνω. 

Η νοοτροπία είναι διαφορετική κι έχω μπει στο κλίμα. Η ΑΕΚ έχει μεγάλο όνομα, έχει μεγάλο ειδικό βάρος. Η ΑΕΚ είναι μία ομάδα που παλεύει πάντα για το πρωτάθλημα. 

Νικήσαμε το πρώτο ματς στην έδρα μας, αναδειχθήκαμε ισόπαλοι στο δεύτερο που ήταν εκτός μέσα σε μία δύσκολη έδρα. Στόχος είναι να πάμε, βήμα-βήμα. Είμαι υπερήφανος που είμαι στην ΑΕΚ."

ΠΗΓΗ: www.aekarena.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: