Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Τσάβες: «Επιστρέφω στην Αργεντινή»! - Ξέσπασμα του Αργεντινού κατά Χριστοβασίλη και Νιαρχάκου! - Εκδικάστηκε η προσφυγή κατά του ΠΑΣ Γιάννινα

Ποια ΑΕΚ και ποιος ΠΑΟΚ...; Ο Κρίστιαν Τσάβες με «τιτίβισμα» του λίγο πριν από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας (11/1) προανήγγειλε την επιστροφή του στην Αργεντινή, διαψεύδοντας οποιαδήποτε επαφή με τους δύο Δικεφάλους και επιβεβαιώνοντας πλήρως όσα έγραφε ο «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» στην «ΩΡΑ των σπορ» της Κυριακής (10/1) σχετικά με την μεταγραφική προτεραιότητα επιστροφής στην πατρίδα του.



Συγχρόνως, ο Αργεντινός επιθετικός εξαπέλυσε βέλη κατά του προέδρου του ΠΑΣ Γιάννινα Γιώργου Χριστοβασίλη και του διευθυντή ποδοσφαίρου Δημήτρη Νιαρχάκου (χωρίς να τους κατονομάσει) κατηγορώντας τους για ψεύδη και υποσχέσεις κατά τη διάρκεια της θητείας του στην ομάδα των Ιωαννίνων.

 Αναλυτικά όσα έγραψε ο ποδοσφαιριστής στο λογαριασμό του στο twitter: 

«Γράφω αυτά τα λόγια για να ξεκαθαρίσω πολλά πράγματα, διότι λέγονται πολλά ψέματα αναφορικά με τις πράξεις μου και το πρόσωπο μου. 

Καταρχήν θέλω να ξεκαθαρίσω πως σε καμία στιγμή δεν ταξίδεψα στην Αθήνα και επ΄ ουδενί δεν έχω μιλήσει με ΑΕΚ και ΠΑΟΚ. 

Είναι αλήθεια πως έκανα καταγγελία (βλ. προσφυγή) εναντίον του πρόεδρου  και του διευθυντή ποδοσφαίρου, επειδή κουράστηκα από τόσα ψέματα και υποσχέσεις που μου είπαν κατά τη διάρκεια της παραμονής μου. 

Για να διεκδικήσω τα δικαιώματα μου κάποιοι με κρίνουν κακοπροαίρετα, χωρίς να γνωρίζουν καλά, καλά, τι στην πραγματικότητα συμβαίνει. 

Ζητώ κατανόηση από τον κόσμο του ΠΑΣ, αλλά κουράστηκα με τόσα πολλά ψέματα και υποσχέσεις του προέδρου και του διευθυντή ποδοσφαίρου. 

Ισως πολλοί να μην κατανοούν την θέση μου, αλλά είναι πολύ δύσκολο να είμαι μακριά από την χώρα μου και ιδίως από την οικογένεια  μου. 

Εκανα μεγάλες θυσίες με το να είμαι μακριά και πόσω μάλλον να μην εκπληρώνονται αυτά που μου αναλογούν. Είναι πολύ θλιβερό. 

Σήμερα νιώθω ότι μου λείπει η πατρίδα μου και η απόφαση μου είναι να επιστρέψω να παίξω στη χώρα μου. Ευχαριστώ πολύ».

Εκδικάστηκε η προσφυγή

Την Δευτέρα (11/1) εκδικάστηκε στην πρωτοβάθμια επιτροπή επίλυσης οικονομικών διαφορών της ΕΠΟ, η προσφυγή του Τσάβες κατά του ΠΑΣ Γιάννινα. 

Την ηπειρωτική ΠΑΕ εκπροσώπησε ο μεγαλομέτοχος Γιώργος Χριστοβασίλης και ο νομικός Μηνάς Λυσάνδρου. 

Οι δύο πλευρές πήραν προθεσμία για την κατάθεση υπομνημάτων μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα (18/1). 

Σημειωτέον πως ο Τσάβες έλαβε κανονικά μέρος στην προπόνηση του ΠΑΣ την Δευτέρα (11/1) ωστόσο αυτή ήταν και η τελευταία φορά που έδωσε το παρών σε προπόνηση του «Αγιαξ», καθώς από την Τρίτη (12/1) κι έπειτα έχει λάβει την απόφαση να σταματήσει.   

Δεν υπάρχουν σχόλια: