Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Τα…ρέστα του Χριστοβασίλη «έδεσαν» τον Βελλίδη στον ΠΑΣ!

«Τα ρέστα του για την παραμονή του Βελλίδη παίζει ο Γιώργος Χριστοβασίλης» έγραφε το «Marca – SL» την περασμένη Δευτέρα (11/5) και λίγες ημέρες αργότερα την Παρασκευή(15/5), η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα ανακοίνωσε την τριετή ανανέωση (μέχρι τον Ιούνιο του 2018) συμβολαίου του διεθνούς τερματοφύλακα.

Κάτι που αν μη τι άλλο συνιστά μεγάλη επιτυχία για τον μεγαλομέτοχο του ΠΑΣ και κατ΄επέκταση για τον σύλλογο της Ηπείρου, δεδομένου πως ο Βελλίδης είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον αρκετών ομάδων έπειτα από τις φετινές εξαιρετικές εμφανίσεις του με τα γάντια του «Αγιαξ».

Η ανακοίνωση: 

«Η Π.Α.Ε. ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την επέκταση συμβολαίου με τον Διεθνή ποδοσφαιριστή Μάρκο Βελλίδη μέχρι 30/06/2018.

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο Μάρκος Βελλίδης δήλωσε:

« Πριν δυο χρόνια είχα πει πως το να έρθω σε αυτή την ομάδα ήταν μεγάλη τιμή για εμένα διότι ο ΠΑΣ αντιπροσωπεύει ολόκληρη την Ήπειρο. Σήμερα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα παραμείνω στην ομάδα για τα επόμενα τρία χρόνια. 

Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τον Πρόεδρο και την οικογένεια του, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, τον Διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος κ. Νιαρχάκο, τους προπονητές μου, κ. Πετράκη, κ. Γεωργουλόπουλο, κ. Αλεξίου και κ. Τσελιόπουλο, όλους τους συμπαίκτες μου και το φίλαθλο κόσμο της Ηπείρου για τη στήριξη και την εκτίμηση στο πρόσωπο μου.»



Δεν υπάρχουν σχόλια: