Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

Υπέγραψε ο Μπαλούφο στον Πανθρακικό

Το δρομολόγιο Ξάνθη - Κομοτηνή ακολούθησε ο Βάλτερ Φερνάντεθ Μπαλούφο. 


Ο 26χρονος μεσοεπιθετικός μετά την εξάμηνη θητεία του στα Πηγάδια για λογαριασμό της Skoda, θα συνεχίσει την καριέρα του στον Πανθρακικό - όπως ανακοινώθηκε επισήμως την Δευτέρα (13/7) - υπογράφοντας διετές συμβόλαιο συνεργασίας.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Πανθρακικό κι ελπίζω να είμαι υγιής έτσι ώστε να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα να πετύχει τους στόχους της τη φετινή χρονιά» τόνισε ο Ισπανός παίκτης και πρόσθεσε: 

«Ξέρω τις απαιτήσεις του πρωταθλήματος, έχω προσαρμοστεί στη ζωή στην Ελλάδα, όπου έζησα τους προηγούμενους μήνες και υπόσχομαι πως θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για τον Πανθρακικό και τους φιλάθλους της ομάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: