Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Τα ίδια Μιχαλάκη μου, τα ίδια Μιχάλη μου...!

«Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου» αναφέρει η γνωστή λαϊκή παροιμία, που στην περίπτωση του Ατρόμητου «παίζει» ολίγον τι παραλλαγμένη: τα ίδια Μιχαλάκη μου, τα ίδια Μιχάλη μου. Τι σημαίνει αυτό…; 



Απλούστατα πως από το δόξα τω Θεώ, ο Μιχάλης Γρηγορίου βρίσκεται εκ νέου στο βοήθα Παναγιά! 

Ο 42χρονος προπονητής τη περιστεριώτικης ομάδας είναι και πάλι σε δύσκολη θέση, έπειτα από την προ ημερών ισοπαλία (2-2) με τη Βέροια στο πλαίσιο της πρεμιέρας της φάσης των ομίλων του Κυπέλλου. 

Μπορεί το εκτός έδρας «διπλό» κόντρα στην ίδια ομάδα στη διοργάνωση του πρωταθλήματος να του έδωσε πολύτιμες ανάσες, ωστόσο η εικόνα της ομάδας στο τελευταίο ματς προβλημάτισε έντονα. 

Κάτι που σημαίνει πως τα σύννεφα έκαναν εκ νέου την επανεμφάνισή τους για τον κόουτς, ο οποίος θα δώσει (νέες) κρίσιμες εξετάσεις αυτή την φορά στο παιχνίδι της ερχόμενης Δευτέρας (2/11) με τον Ηρακλή στο Καυτανζόγλειο. 

Το αποτέλεσμα και η εμφάνιση των «κυανόλευκων» στην Θεσσαλονίκη, θα κρίνει την συνέχιση η μη της συνεργασίας των δύο πλευρών. 

Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει πως ο Γιώργος Σπανός και τα άλλα παιδιά θεωρούν αποκλειστικά υπεύθυνο τον κόουτς για όλα τα «κακώς κείμενα» στην ομάδα. 

Η ευθύνη βαραίνει και τους ποδοσφαιριστές (παλιούς και νέους) ωστόσο όπως συμβαίνει πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις στο τέλος πρώτος το… μάρμαρο το πληρώνει ο προπονητής.  

Δεν υπάρχουν σχόλια: