Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Η... ντρίμπλα του Πετράκη και η (κρίσιμη) αδειοδότηση του ΠΑΣ

Μπορεί ο Γιάννης Πετράκης να΄ναι ένας πολύ καλός προπονητής, ωστόσο αποδεικνύει πως διαθέτει καλά και την «τέχνη» της ντρίμπλας!


Διότι ο έμπειρος τεχνικός  σε πρόσφατες δηλώσεις που έκανε σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό, με αφορμή τη βράβευσή του από την ΕΠΣ Ηπείρου, όταν ρωτήθηκε για το αν σκέπτεται να παραμείνει στον ΠΑΣ Γιάννινα και τη νέα σεζόν, δεν φάνηκε αρνητικός, αλλά ούτε θέλησε να πει κάτι περισσότερο, αναφέροντας ότι αυτό είναι ένα θέμα που θα συζητηθεί στην ώρα του.
 

«Εγώ τη διάθεσή μου για την ομάδα την έχω δείξει έμπρακτα δύο χρόνια που είμαι εδώ. Δεν χρειάζεται να κάνω κάποιο σχόλιο γι’ αυτό. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πάντα το κάθε πράγμα πρέπει να μπαίνει και να τοποθετείται την ώρα που πρέπει. 

Νομίζω αυτή τη στιγμή εμένα στο μυαλό μου είναι πως στο τέλος της χρονιάς θα είμαι στην πιο υψηλή θέση που μπορούμε να είμαστε. Τα υπόλοιπα θα τα δούμε στην ώρα τους». Αν αυτή η τοποθετήση δεν είναι μια πρώτης τάξεως ντρίμπλα, τότε τι μπορεί να΄ναι;

Για να μην κρυβόμαστε όμως μεγάλο ρόλο στην απόφαση του Πετράκη θα παίξει η έκβαση της μάχης της αδειοδότησης για τον ΠΑΣ Γιάννινα. Εκεί θα κριθούν πολλά…

Δεν υπάρχουν σχόλια: