Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Άρνεσεν: «Έκανα λάθη και στον ΠΑΟΚ»

Πήρε… φόρα και άρχισε να ανοίγει την καρδιά του ο Φρανκ Άρνεσεν, λίγες ημέρες μετά το διαζύγιό του με τον ΠΑΟΚ.

Ο 59χρονος Δανός πρώην αθλητικός διευθυντής του Δικέφαλου επανέλαβε στη «Hamburger Morgenpost» ότι διαπιστώθηκε διαφορά φιλοσοφίας ανάμεσα στον ίδιο και στον Ιβάν Σαββίδη. Και δεν μίλησε μόνο για αυτό…

«Ο σύλλογος κι εγώ είχαμε απλά διαφορετική φιλοσοφία, από την αρχή το είχα στο μυαλό μου, γι' αυτό ναι μεν υπέγραψα συμβόλαιο τριών ετών, αλλά με οψιόν να φύγω σε ένα χρόνο, αν δεν ταιριάζουμε. 

Και μετά και οι δυο πλευρές το καταλάβαμε αυτό. Οπότε είπα στον ιδιοκτήτη του συλλόγου ‘ας το τελειώσουμε, έλα ας το τελειώσουμε, αφού έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή θα χωρίσουμε’». 

Τι έφταιξε; Σίγουρα και ο ίδιος… «Φυσικά έκανα και στον ΠΑΟΚ λάθη αλλά ειλικρινά ξέρω τι μπορώ να κάνω, κι αυτό δεν το ξεχνάω ποτέ. 

Και στο Αμβούργο είχα κακή κριτική. Ωστόσο βλέπω ότι στο Αμβούργο υπάρχουν ακόμα οι Άντλερ, Ιλίσεβιτς, Ρούντβενς, παίκτες που είχα φέρει εγώ. Αυτό κάτι λέει…».

Ο τελευταίος ήταν από τους παίκτες που ήθελε να φέρει και στον ΠΑΟΚ. 

«Ήθελα πάρα πολύ να τον φέρω στον ΠΑΟΚ αλλά ο Ρούντι μου είπε: ‘Φρανκ, αγαπάω το Αμβούργο, δε θέλω να φύγω από εκεί, θέλω να παλέψω για τη θέση μου’. 

Τότε στεναχωρηθήκαμε εμείς πολύ, αλλά για τον Ρούντι ήταν η σωστή απόφαση», είπε ο Άρνεσεν τονίζοντας νόημα ότι στο Αμβούργο για σχεδόν δύο χρόνια ουδέποτε έδειξαν στον 28χρονο Λετονό επιθετικό την εμπιστοσύνη που του άξιζε. Όσο για την επόμενη δική του απόφαση; Να… αποσυρθεί; 

«Όχι, είμαι ακόμα ζεστός, θέλω να δουλέψω, είμαι για όλες τις προτάσεις ανοιχτός. Ωστόσο ένα είναι σίγουρο. Δεν θα κάνω στο μέλλον τα πάντα αλλά θα δεχτώ μόνο προτάσεις που μου ταιριάζουν».


ΠΗΓΗ: www.e-soccer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: