Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Κρητικό...δώρο έκπληξη στον Αναστόπουλο

Το όνομα του Νίκου Αναστόπουλου παίζει δυνατά για την μετά – Δερμιτζάκη εποχή στον ΟΦΗ. 

Ο «αλενατόρε» διατηρεί διαχρονικό σουξέ στο Ηράκλειο, παρά το «αυτογκόλ» του περασμένου Φλεβάρη στο Καραϊσκάκη, αλλά και το δώρο – έκπληξη από οπαδό του ΟΦΗ, το διάστημα των φετινών καλοκαιρινών διακοπών του στην Κρήτη.

Το ημερολόγιο γράφει 3 Φεβρουαρίου 2012. Ο Ατρόμητος με τον «Αναστό» στον πάγκο του έχει στήσει σημαία  στο «Καραϊσκάκη», επικρατώντας 3-2 του Ολυμπιακού.
 

Ο τεχνικός της περιστεριώτικης ομάδας παίρνει θέση μπροστά από τις κάμερες και τα μικρόφωνα στη συνέντευξη Τύπου και μεταξύ άλλων καλείται να απαντήσει στην εξής ερώτηση:
 

«Πέρσι στο ματς με τον Ολυμπιακός-ΟΦΗ (σ.σ. 2-2) πολλοί είχαν πει για την τακτική που ακολουθήσατε παίζοντας κλειστά στην άμυνα. Σήμερα είδαμε έναν Ατρόμητο να παίζει καλό και επιθετικό ποδόσφαιρο. Μήπως ήταν και μία απάντησή σας ως προς την προπονητική φιλοσοφία που έχετε;»
 

Η απάντηση του Ελληνα τεχνικού, γράφεται στην ιστορία: «Ακόμα και όταν ήμουν ποδοσφαιριστής, τις απαντήσεις τις έδινα κάθε Κυριακή. Όταν είναι να πάμε στην Αμερική και έχω να πάω με Ντακότα, θα κάνω πολλές ώρες. Αν μου δώσουν κάνα Μπόινγκ θα πάω πιο γρήγορα.
 

Η συγκεκριμένη τοποθέτηση περί Μπόινγκ (Ατρόμητος) και Ντακότα(ΟΦΗ) ηχεί φοβερά άσχημα στο Ηράκλειο και στους κόλπους των οπαδών της κρητικής ομάδας.
 

Την επόμενη κιόλας ημέρα και βλέποντας την σκόνη που σηκώθηκε, ο «μουστάκιας» σπεύδει να  ξεκαθαρίσει μέσω ραδιοφωνικής συνέντευξης πως οι δηλώσεις του δεν περιείχαν ίχνος μομφής για τον ΟΦΗ.
 

 «Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να μειώσω ή να θίξω τον ΟΦΗ, μια ομάδα που αγαπώ και θα έχω για πάντα στην καρδιά μου. Με πήραν κάποιοι από το Ηράκλειο και μου είπαν ότι το είπα για να θίξω τον ΟΦΗ. 

Εδωσα την καρδιά μου και την ψυχή μου. Πέρυσι ο ΟΦΗ είχε τα γνωστά προβλήματα και δεν θα ήταν δυνατόν να έχει την πορεία που έχει ο Ατρόμητος» διευκρινίζει ο «αλενατόρε» αλλά το κακό έχει ήδη γίνει.
 

Ενας αριθμός οπαδών του ΟΦΗ δεν έχει ξεχάσει ακόμη και σήμερα τις δηλώσεις του στο Καραϊσκάκη. 

Μάλιστα το φετινό καλοκαίρι, ένας εξ αυτών φρόντισε σύμφωνα με τον αστικό μύθο να του υπενθυμίσει πως εκτός από τα γραπτά και οι δηλώσεις μένουν.
 

Συναντώντας τυχαία τον Αναστόπουλο σε κάποιο μαγαζί στην περιοδεία του τελευταίου στο πλαίσιο των καλοκαιρινών διακοπών του στο νησί, κατευθύνθηκε προς το μέρος του και άφησε για... δώρο πάνω στο τραπέζι του, όχι κάποιο κρητικό μαχαίρι, αλλά μια μικρή (παιδική) Ντακότα…!

Περασμένα ναι, ξεχασμένα όχι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: