Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Την ευθύνη της ήττας στο Κισινάου ανέλαβε ο Αγγελος

«Ασπίδα» προστασίας στους παίκτες του ΠΑΟΚ άπλωσε ο Αγγελος Αναστασιάδης στο «τρίτο ημίχρονο» του αγώνα με την Ζίμπρου, αναλαμβάνοντας ο ίδιος την ευθύνη για το «ναυάγιο» του «Δικεφάλου του Βορρά» στο Κισινάου.

«Κατ’αρχήν φταίω εγώ. Όταν μια ομάδα δεν κερδίζει φταίει ο προπονητής και αυτό δεν αλλάζει. Στο πρώτο ημίχρονο θα μπορούσαμε να είχαμε τελειώσει το παιχνίδι, αλλά δεν είχαμε τις σωστές επιλογές να τελειώσουμε τις φάσεις. Στο δεύτερο ημίχρονο δεν μας βοήθησαν οι αλλαγές» ανέφερε στην πρώτη τοποθέτησή του.

Για την αστοχία στην τελική πάσα ανέφερε: «Είναι θέμα λεπτομέρειας και καθαρού μυαλού, δε νομίζω πως είναι θέμα ποιότητας. Νομίζω πως κρίθηκε στο γκολ. 


Εχουμε τρία παιχνίδια πολύ σημαντικά και πρέπει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα να κοιτάξουμε το παιχνίδι της Κυριακής γιατί εγώ είμαι ευχαριστημένος από την ομάδα. 

Προσπάθησαν τα παιδιά πάρα πολύ. Έχουμε ένα παιχνίδι, την πρεμιέρα του πρωταθλήματος με λίγο χρόνο ξεκούρασης και πρέπει να δούμε τώρα αυτό το παιχνίδι και μετά τον επαναληπτικό».
 

Για τις πιθανότητες πρόκρισης: «Το πλεονέκτημα το έχει η Ζίμπρου, αλλά υπάρχει δεύτερο παιχνίδι και εάν είμαστε αυτοί που πρέπει δεν πιστεύω να έχουμε πρόβλημα.
Με ρωτάτε πράγματα που ήρθαν ανάποδα. Αν γίνονταν αυτά δεν θα ερχόταν το γκολ. 


Εγώ είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια. Ήταν το πρώτο επίσημο παιχνίδι μας, ο αντίπαλος είχε 10 παιχνίδια στα πόδια του. Δεν είναι δικαιολογία, είναι πραγματικότητα. Αναμενόμενο ήταν στο τέλος να γίνει λάθος και να γίνουν όλα αυτά».
 

Στο τέλος των δηλώσεων του, ο Μακεδόνας κόουτς εξέφρασε εκ νέου την εμπιστοσύνη του στους παίκτες: «Θα φανεί στο δρόμο, πολύ γρήγορα θα φανεί. Έχω εμπιστοσύνη στα παιδιά. Θα πιεστούν λίγο, αλλά θα τα καταφέρουν. Αυτά τα 3 παιχνίδια που έρχονται είναι πολύ σημαντικά για την πορεία του ΠΑΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: