Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Ο Χριστόπουλος, το συμβόλαιο και η...αποζημίωση












Αφού ευχαρίστησε τα τοπικά Μέσα που συμπαραστέκονται στον Πλατανιά και δεν δημιουργούν προβλήματα (αφήνοντας απ΄έξω τα υπόλοιπα και προφανώς «ενοχλητικά» πανελλαδικά ΜΜΕ) ο τεχνικός Γιάννης Χριστόπουλος έκανε λόγο για λάσπη και ψεύδη, όταν κλήθηκε να σχολιάσει - on camera – το δημοσίευμα (9/10) της στήλης, σχετικά με το συμβόλαιο και τους όρους της αποζημίωσής του, σε περίπτωση πρόωρης διακοπής της συνεργασίας με την κρητική ομάδα.
 

Θυμίζω πως ο «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» έγραψε πως σε περίπτωση «διαζυγίου» νωρίτερα από την 1η Νοεμβρίου, ο Ελληνας τεχνικός φέρεται να δικαιούται ως αποζημίωση όλο το τρέχον συμβόλαιο της φετινής σεζόν, αλλά και το 50% από το συμβόλαιο (τα χρήματα δηλαδή) της επόμενης χρονιάς! 

Ιδού, το ολίγον τι καθυστερημένο σχόλιο, έξι ημέρες αργότερα (15/10) του 42χρονου προπονητή...;
 

«Υπάρχουν πολλά ψεύδη, πολλή λάσπη που βγαίνει σε συγκεκριμένη μερίδα του Τύπου. Αυτό δεν κάνει τόσο σε μένα κακό, όσο στους παίκτες και την ίδια την ομάδα. Αυτά τα αφήνουμε απ' έξω. 

Δεν θέλω να ασχολούμαι με αυτά, ούτε εγώ ούτε και οι παίκτες μου. Εμείς ξέρουμε τι σχέση υπάρχει μεταξύ εμένα των ποδοσφαιριστών και της διοίκησης κι αυτό μας αρκεί. 

Μπορείτε να ρωτήσετε τη διοίκηση για τις λεπτομέρειες του συμβολαίου μου. Εγώ το μόνο που μπορώ να σας πω, είναι ότι το συμβόλαιό μου είναι μονοετές με τον Πλατανιά».
 

Μετά από όλα αυτά και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, η στήλη ευχαρίστως θα δημοσιοποιούσε εφόσον περιέλθει στην κατοχή της το επίσημο συμβόλαιο του Ελληνα τεχνικού με τον Πλατανιά, ή οποιοδήποτε άλλο επίσημο έγγραφο (αν βεβαίως υπάρχει) στο οποίο θα αναφέρονται λεπτομερώς οι όροι της αποζημίωσης σε περίπτωση πρόωρης διακοπής (πριν και μετά την 1η Νοεμβρίου 2014) της θητείας του κόουτς στην ομάδα των Χανίων. 

Εδώ είμαστε.

Πηγή: «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» - «ΩΡΑ των σπορ» (17/10)



http://ahyaluronic.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: