Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Στο τραπέζι του ΟΦΗ και η αγορά νέου ΑΦΜ

Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες εξελίσσεται η κατηγορία στην οποία θα αγωνίζεται ο ΟΦΗ την επόμενη αγωνιστική περίοδο. 

Εχοντας αποκλειστεί η προοπτική της Football League (δεδομένου πως σε αυτή την περίπτωση ο σύλλογος θα κουβαλήσει χρέη ύψους 12 εκατ. ευρώ !) απομένει η Γ΄Εθνική ή ενδεχομένως το τοπικό πρωτάθλημα, δεδομένου πως δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη τι ακριβώς θα γίνει με την νέα διάταξη σύμφωνα, με την οποία ομάδα που υποβιβάζεται στην Γ΄Εθνική δεν θα΄χει δικαίωμα ανόδου για μια τριετία. 

Μήπως όμως μια αγορά ΑΦΜ και συγχώνευση με άλλον σύλλογο, βολεύει καλύτερα κι από όλες τις απόψεις την ομάδα του Ηρακλείου...; 

Μια φορά κι αυτή η προοπτική έχει ήδη πέσει στο τραπέζι και εξετάζεται. 


http://bestreaction.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: