Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες εξελίσσεται η κατηγορία στην οποία θα αγωνίζεται ο ΟΦΗ την επόμενη αγωνιστική περίοδο.
Εχοντας αποκλειστεί η προοπτική της Football League (δεδομένου πως σε αυτή την περίπτωση ο σύλλογος θα κουβαλήσει χρέη ύψους 12 εκατ. ευρώ !) απομένει η Γ΄Εθνική ή ενδεχομένως το τοπικό πρωτάθλημα, δεδομένου πως δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη τι ακριβώς θα γίνει με την νέα διάταξη σύμφωνα, με την οποία ομάδα που υποβιβάζεται στην Γ΄Εθνική δεν θα΄χει δικαίωμα ανόδου για μια τριετία.
Μήπως όμως μια αγορά ΑΦΜ και συγχώνευση με άλλον σύλλογο, βολεύει καλύτερα κι από όλες τις απόψεις την ομάδα του Ηρακλείου...;
Μια φορά κι αυτή η προοπτική έχει ήδη πέσει στο τραπέζι και εξετάζεται.
Εχοντας αποκλειστεί η προοπτική της Football League (δεδομένου πως σε αυτή την περίπτωση ο σύλλογος θα κουβαλήσει χρέη ύψους 12 εκατ. ευρώ !) απομένει η Γ΄Εθνική ή ενδεχομένως το τοπικό πρωτάθλημα, δεδομένου πως δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη τι ακριβώς θα γίνει με την νέα διάταξη σύμφωνα, με την οποία ομάδα που υποβιβάζεται στην Γ΄Εθνική δεν θα΄χει δικαίωμα ανόδου για μια τριετία.
Μήπως όμως μια αγορά ΑΦΜ και συγχώνευση με άλλον σύλλογο, βολεύει καλύτερα κι από όλες τις απόψεις την ομάδα του Ηρακλείου...;
Μια φορά κι αυτή η προοπτική έχει ήδη πέσει στο τραπέζι και εξετάζεται.
![]() |
| http://bestreaction.gr/ |


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.