Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Το αφεντικό… τρελάθηκε στον Ηρακλή!


Αν κάποιος έχει πάρει περισσότερο «ζεστά» στον Ηρακλή την υπόθεση της διάκρισης στο θεσμό του Κυπέλλου, αυτός δεν είναι άλλος από τον Σπύρο Παπαθανασάκη. 

Διαβάστε στην στήλη «Εκεί, εκεί, στη Β΄Εθνική».

Ο μεγαλομέτοχος του «Γηραιού» σχεδιάζει να παρακολουθήσει δια ζώσης τον δεύτερο προημιτελικό με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη (4/3) και μάλιστα ετοιμάζει να ανακοινώσει πριμ – έκπληξη στους παίκτες σε περίπτωση συμμετοχής στον τελικό και κατάκτησης του τροπαίου!

Ο ομογενής επιχειρηματίας θεωρεί πως εδώ που έφτασαν τα πράγματα, η ομάδα της Θεσσαλονίκης μπορεί να φτάσει μέχρι τον τελικό και να διεκδικήσει το τρόπαιο και κατ΄επέκταση το ευρωπαϊκό εισιτήριο!


http://bestreaction.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: