Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Προτάσεις για ατζέντης! / Γραφεία μάνατζερ του εξωτερικού (Ιταλία, Γερμανία) χτύπησαν την πόρτα του Ζήση Βρύζα











Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες παραπέμπει η επόμενη μέρα για τον Ζήση Βρύζα, έπειτα από την παραίτησή από την θέση του τεχνικού διευθυντή στον ΠΑΟΚ. 

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής εμμένει στην απόφασή του, αν κι όπως έγραφε προ ημερών η στήλη, η αποχώρησή του από το συγκεκριμένο πόστο, δεν συνεπάγεται a priori και την διακοπή της συνεργασίας του με την ομάδα της Θεσσαλονίκης. 

Η εσωτερική μεταγραφή σε κάποιον άλλο ρόλο, λιγότερο εκτεθειμένο στα… φώτα της δημοσιότητας βρίσκεται πάντα στο προσκήνιο, παρ΄ότι άνθρωποι που βρίσκονται στο κοντινό περιβάλλον του, υποστηρίζουν πως δεν τον συγκινεί ιδιαίτερα (τουλάχιστον επί του παρόντος) η συγκεκριμένη προοπτική. 

Από την άλλη πλευρά βεβαίως και το «PAOK- exit» δεν είναι μια απλή υπόθεση, διότι ως πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής έχει βάλει την υπογραφή του στην πολύκροτη υπόθεση των χρεών του συλλόγου που μέχρι σήμερα εξακολουθεί και παραμένει ανοιχτή και τον δεσμεύει (ως φυσικό πρόσωπο) και σε προσωπικό επίπεδο.

Αν κι όπως επίσης έγραφε προ ημερών ο «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ», αν θέλει ο Ιβάν Σαββίδης παίρνει πάνω του με εκχώρηση δικαιώματος όλα τα χρέη που «κουβαλά» η ΠΑΕ ΠΑΟΚ επί των ημερών του Βρύζα στην προεδρία και έτσι τον απαλλάσσει μια για πάντα από τον συγκεκριμένο βραχνά. 

Οσο για την επόμενη μέρα του Βρύζα εκτός Τούμπας…; Λέτε να του πηγαίνει το κοστούμι του μάνατζερ…;

Το ερώτημα ασφαλώς και κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι. Τσεκαρισμένες πληροφορίες του «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗ» από την πιάτσα των ατζέντηδων, φέρνουν τον Βρύζα να΄χει ήδη γίνει αποδέκτης προτάσεων για την συνεργασία του με γραφεία μάνατζερ του εξωτερικού και συγκεκριμένα από Ιταλία και Γερμανία. 

Η διεθνής καριέρα με τα εξάταπα και η προϋπηρεσία του ως τεχνικός διευθυντής στον ΠΑΟΚ, έχουν διαφημίσει το όνομα του Βρύζα στο εξωτερικό και του έχουν ανοίξει έναν μεγάλο και δυνατό κύκλο γνωριμιών εκτός συνόρων.  

Ωστόσο, όπως και με την εσωτερική μεταγραφή στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ έτσι και στην προκειμένη περίπτωση ο ίδιος δεν αντιμετωπίζει – τουλάχιστον σε πρώτο χρόνο – με θετικό μάτι την προοπτική να φορέσει το κοστούμι του μάνατζερ και να συνεργαστεί με κάποιο από τα γραφεία του εξωτερικού που του έριξαν την ιδέα της μεταξύ τους συνεργασίας. 

Να΄χει κάτι άλλο στο μυαλό του; Ο χρόνος, θα δείξει.    


ΠΗΓΗ: «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» - «ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ» (3/3)




http://bestreaction.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: