Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Καρέλης: «Σκόραρα με το κακό πόδι!»

Ο «Έλληνας θεός», αυτός που «έφερε το συρτάκι στο Γκενκ», αν και όπως δήλωσε δεν είναι καλός σε αυτό τον χορό, είναι μερικά από τα σχόλια που προκάλεσε στο twitter ο Νίκος Καρέλης, λίγο μετά την γκολάρα που σημείωσε στο ντεμπούτο του με την Γκενκ. 

Ο πρώην επιθετικός του Παναθηναϊκού μπήκε στο 76' κόντρα στη Ζούλτε Βάρεγκεμ και στο 88’ έδωσε τη νίκη στην ομάδα του με εξαιρετκό γυριστό σουτ, σχεδόν σαν ψαλιδάκι. Και με το δεξί. 

«Ήλπιζα ότι θα παίξω. Ήμουν έτοιμος και ήθελα να παίξω. Είμαι πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος που κατάφερα να βάλω το νικητήριο γκολ. 

Πήρα μια καλή πάσα, έκανα λίγο πίσω και πήρα την μπάλα με το δεξί πόδι. Δεν είναι το καλό μου. Έχω ήδη σκοράρει ένα γκολ και είναι με το αριστερό και όχι με το δεξί. 

Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο. Υποστήριξαν εμένα και όλη την ομάδα. Μας δίνουν αυτοπεποίθηση», δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα ο μπλε Hulk που ρωτήθηκε για το αν ήταν το καλύτερο γκολ που έχει σημειώσει. «Είναι από τα πιο όμορφα που έχω πετύχει, ελπίζω ότι δεν θα είναι το τελευταίο»…

ΠΗΓΗ: www.e-soccer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: