Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Τα ίδια Παντελάκη (Χοσέ Μαρία Κάσες) μου, τα ίδια Παντελή μου!

Μια ελληνική παροιμία λέει «τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου» και το νόημά της αρχίζουν να το εμπεδώνουν την τρέχουσα σεζόν στην Κομοτηνή, με (αρνητικό) πρωταγωνιστή τον Χοσέ Μαρία Κάσες.

Eπί τη ευκαιρία να θυμηθούμε πως οι (ιστορικές) ρίζες της συγκεκριμένης παροιμίας, παραπέμπουν στον Παντελή Αστραπογιαννάκη. 

Eναν γενναίο Κρητικό ο οποίος έζησε την περίοδο της Ενετοκρατίας και στην προσπάθειά του να ανορθώσει το φρόνημα των υποδουλωμένων συμπατριωτών του, γύριζε στα χωριά και διαλαλούσε πως ο ίδιος και οι υπόλοιποι επαναστάτες θα απελευθερώσουν το νησί.
 

Προϊόντος του χρόνου η υπόσχεση του Παντελή δεν έγινε πράξη και οι Κρητικοί που βαρέθηκαν να περιμένουν το φιλοσόφησαν: τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου!
 

Στην προκειμένη περίπτωση, το ίδιο μονολογούν όχι στην Κρήτη (όπου γεννήθηκε η εν λόγω παροιμία) αλλά στην Κομοτηνή για τον δικό τους «Παντελή» ή αλλιώς τον Χοσέ Μαρία Κάσες.
 

Οσοι περίμεναν πως ο ερχομός του εξαδέρφου και συγχωριανού Χοσέ Μανουέλ Ρόκα (αμφότεροι κατάγονται από την Οριχουέλα) στον πάγκο του Πανθρακικού θα προκαλέσει και την αγωνιστική… ανάσταση του Κάσες, πολύ απλά διαψεύστηκαν.
 

Ο 28χρονος μεσοεπιθετικός με εξαίρεση κάποια μικρά ξεσπάσματα συνεχίζει τις «σοφτ» εμφανίσεις, οι οποίες δεν θυμίζουν σε τίποτα τις αντίστοιχες περυσινές που κατέπληξαν τα πλήθη εντός και εκτός Κομοτηνής. 

Κι αν δεν μπορεί ούτε ο κόουτς, συγχωριανός και εξάδερφος Χοσέ Μανουέλ Ρόκα να ανεβάσει στροφές στον εν λόγω ποδοσφαιριστή, τότε ποιος στ΄ αλήθεια μπορεί…; 

Τα ίδια Παντελάκη (Χοσέ Μαρία Κάσες) μου, τα ίδια Παντελή μου! Βαθύτατα φιλοσοφημένο.

http://ahyaluronic.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: