Θεμελιώδης νόμος στο σύγχρονο ποδοσφαιρικό marketing, είναι το... αγοράζω και πουλάω. Και στην προκειμένη περίπτωση, Ολυμπιακός δεν είναι μόνο ο Κώστας Μανωλάς!
Στον Πειραιά κυκλοφορούν κι άλλοι παίκτες (Χολέμπας, Μανιάτης, Σάμαρης) των «ερυθρόλευκων» οι οποίοι κάνουν γκελ στις διεθνείς αγορές και «παίζει» να γράψουν το φετινό καλοκαίρι το όνομά τους στην μακροσκελή λίστα των «υπερήφανων πωλήσεων» της πειραϊκής ομάδας. Κι όλοι φυσικά, έχουν την τιμή τους.
Διαβάστε στην «ΠΙΑΤΣΑ ΤΩΝ ΑΤΖΕΝΤΗΔΩΝ».
Ο Χοσέ Χολέμπας ανήκει στο target group των ποδοσφαιριστών του Ολυμπιακού με μεγάλη… πέραση στους συλλόγους του εξωτερικού.
Στο παραδοσιακό ενδιαφέρον από την γειτονική Τουρκία προστέθηκαν εσχάτως και αγγλικές ομάδες, αν κρίνουμε από τις κλήσεις – made in England – που φτάνουν μέσω αγγλικών γραφείων μάνατζερ στα γραφεία της Πλατείας Αλεξάνδρας τις τελευταίες ημέρες.
Μπορεί προ ημερών η τουρκική ιστοσελίδα «bugun» να έγραψε πως ο Ολυμπιακός αξίωσε 2 εκατομμύρια ευρώ από την Μπεσίκτας για την παραχώρηση του Χολέμπας (να θυμίσουμε πως δεσμεύεται με συμβόλαιο με τους «ερυθρόλευκους» μέχρι το 2016) ωστόσο το οικονομικό ρεπορτάζ από την «Μέκκα» του ποδοσφαίρου σχετικά με τις απαιτήσεις των πρωταθλητών Ελλάδας, απέχει παρασάγγας από το αντίστοιχο των γειτόνων μας.
Και για να μιλήσουμε με την... γλώσσα των αριθμών με βάση την ενημέρωση που έχουν τα αγγλικά γραφεία μάνατζερ, ο Ολυμπιακός κοστολογεί τον διεθνή αμυντικό όχι δύο (όπως γράφουν οι Τούρκοι), αλλά τέσσερα εκατομμύρια ευρώ!
Είναι ηλίου φαεινότερο πως οι εξαιρετικές εμφανίσεις του 30χρονου ποδοσφαιριστή στο πρόσφατο Μουντιάλ της Βραζιλίας, ανέβασαν την τιμή του, δεδομένου πως πέρυσι τέτοια εποχή ο Ολυμπιακός ζητούσε περίπου 2,5 εκατ. ευρώ για να του φορέσει την μεταγραφική «κορδέλα» και να του κουνήσει το μαντήλι!
Εδώ που τα λέμε, ο μακρύς κατάλογος (Μιραλάς, Ριέρα, Φετφατζίδης, Φέισα Αμπντούν, Τζιμπούρ, Βάις, Μήτρογλου,) των «υπερήφανων πωλήσεων» ποδοσφαιριστών των πρωταθλητών Ελλάδας τα τελευταία χρόνια και τα… τρελά ευρώ που ήρθαν στα ταμεία της ΠΑΕ, το βέβαιο είναι πως γλύκαναν τα παιδιά του Πειραιά.
Και η αλήθεια είναι πως ο Ολυμπιακός διαθέτει επί εποχής Μαρινάκη στο λιμάνι το απαραίτητο «know how», προκειμένου να «μοσχοπουλάει» ποδοσφαιριστές του, ανοίγοντας κανάλια επικοινωνίας και δικτύωσης με κορυφαίους μάνατζερ και ευρωπαϊκές ομάδες. Ετσι είναι. Τα μεγάλα deals, πάνε «πακέτο» με τις μεγάλες γνωριμίες.
Μια φορά, το καρτελάκι του Χολέμπας στην ερυθρόλευκη βιτρίνα γράφει αυτή την στιγμή τέσσερα… μύρια, νούμερο που αποτελεί την τιμή εκκίνησης για την πώληση του διεθνούς αμυντικού. Οσοι πιστοί και ενδιαφερόμενοι, προσέλθετε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.