Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Μετανιώνει αλλά δεν κλαίγεται ο Αμπντούν που έφυγε από τον Ολυμπιακό





Η καριέρα του Τζαμέλ Αμπντούν από τη μέρα που έφυγε από τον Ολυμπιακό δεν… εκτοξεύτηκε όπως θα περίμενε ο ίδιος. 


Την πρώτη χρονιά του (2013/14) στο Νότιγχαμ πρόλαβε να «γράψει» 27 συμμετοχές και να πετύχει δύο γκολ, επιτεύγματα όχι ικανά για να τον κρατήσουν στο ρόστερ της Φόρεστ με περισσότερες αξιώσεις και την επόμενη σεζόν, προτελευταία από τις τρεις που υπέγραψε το καλοκαίρι του 2013. 

Ο Αλγερινός εξτρέμ μπήκε στην… κατάψυξη από τον τότε προπονητή του Στιούαρτ Πιρς και το κρύο συνεχίστηκε τόσο επί του προσωρινού τεχνικού Γκάρι Μπραζίλ όσο και επί του νέου Ντάγκι Φρίντμαν με συνέπεια να αρχίσουν οι εναλλακτικές λύσεις για την καριέρα του. 

Η πιο σωστή ίσως αποδειχθεί ο δανεισμός του στη Λόκερεν από τον Γενάρη μέχρι το τέλος της σεζόν –οι Βέλγοι έχουν δικαίωμα να τον αποκτήσουν με μεταγραφή-, όπου πλέον ο Αλγερινός θα έχει τον χρόνο να κερδίσει το χαμένο έδαφος, ειδικά των τελευταίων έξι μηνών: «Είναι αλήθεια ότι είχα έξι δύσκολους μήνες», δήλωσε στην αλγερινή ιστοσελίδα «lebuteur» ο πρώην άσος του Ολυμπιακού και πρόσθεσε. 

«Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω τέτοιες δυσκολίες στη ζωή μου, αλλά ευχαριστώ τον Θεό που πάντα κατάφερνα να τις ξεπερνάω. Ξέρω ότι υπήρχαν πολλοί οπαδοί μου που δυσαρεστήθηκαν από την κατάσταση. Κάποιοι με κριτίκαραν και κάποιοι άλλοι μου έδειξαν την υποστήριξή τους, αλλά στο κάτω κάτω, αυτό που μετράει είναι ότι κάνω τη δουλειά που αγαπώ και ξέρω ότι θα ξεκινήσω μια νέα φάση στη ζωή μου στο Λόκερεν. 

Έχω άλλους τρεις με τέσσερις μήνες για να παίξω μπάλα και στο τέλος της σεζόν θα δούμε τι θα γίνει. Είχα πάντα εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και πίστευα τις ικανότητές μου. Το απέδειξα στον Ολυμπιακό και θα μπορούσα να το κάνω και στη Νότιγχαμ Φόρεστ, αν και δεν μου έδωσαν την ευκαιρία μου. Είμαι Αλγερινός, δυνατός χαρακτήρας, είμαστε σαν τις γάτες, όταν πέφτω από ψηλά, πάντα προσγειώνομαι στα πόδια μου».

Από τα λεγόμενά του προκύπτει σαφώς το ερώτημα αν μετάνιωσε που έφυγε από τον Ολυμπιακό. Τι απαντάει; «Αν ήξερα ότι τα πράγματα στη Νότιγχαμ θα εξελίσσονταν έτσι, δεν θα έφευγα ποτέ από τον Ολυμπιακό. Τώρα, δεν μετανιώνω για την απόφασή μου.

 Δεν κλαίω για τη μοίρα, πρέπει να επιστρέψω στη δουλειά. Το πάθος μου είναι το ποδόσφαιρο και να το να επιστρέψω στην Εθνική είναι ο στόχος μου. Αν έχω την ευκαιρία να παίξω ξανά για την Αλγερία, θα το κάνω με ευχαρίστηση γιατί η επιλογή της χώρας μου δεν αλλάζει. 

Είναι απόφαση καρδιάς. Επέλεξα την Αλγερία επειδή λατρεύω τη χώρα μου και είμαι υπερήφανος που είμαι Αλγερινός», δήλωσε ο γεννημένος στη Γαλλία από Αλγερινούς γονείς Αμπντούν.


ΠΗΓΗ: www.e-soccer.gr


http://bestreaction.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: