Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

«Μάντρωμα» επ΄αόριστον στην Ξάνθη!











Για τον επαναληπτικό αγώνα Κυπέλλου με τον ΟΦΗ, ζει κι αναπνέει ο Χρήστος Πανόπουλος. 

Ο μεγαλομέτοχος της Ξάνθης αναμένει με μεγάλη αγωνία και λαχτάρα την πρόκριση της ακριτικής ομάδας στους «4» της διοργάνωσης. 

Η διάκριση στο θεσμό του Κυπέλλου, αποτελεί όπως και οι... πέτρες γνωρίζουν εδώ και πολλά χρόνια το ποδοσφαιρικό απωθημένο του «Mr. Skoda». 

Κι αν τυχόν γίνει καμία στραβή στο παιχνίδι (5/3) με τον ΟΦΗ και πετάξει η πρόκριση, μην εκπλαγείτε αν ακολουθήσει «μάντρωμα» επ΄αόριστον για τον Ραζβάν Λουτσέσκου και τους παίκτες του.

ΠΗΓΗ: «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» - «ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ» (3/3)


http://bestreaction.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: