
Για τον επαναληπτικό αγώνα Κυπέλλου με τον ΟΦΗ, ζει κι αναπνέει ο Χρήστος Πανόπουλος.
Ο μεγαλομέτοχος της Ξάνθης αναμένει με μεγάλη αγωνία και λαχτάρα την πρόκριση της ακριτικής ομάδας στους «4» της διοργάνωσης.
Η διάκριση στο θεσμό του Κυπέλλου, αποτελεί όπως και οι... πέτρες γνωρίζουν εδώ και πολλά χρόνια το ποδοσφαιρικό απωθημένο του «Mr. Skoda».
Κι αν τυχόν γίνει καμία στραβή στο παιχνίδι (5/3) με τον ΟΦΗ και πετάξει η πρόκριση, μην εκπλαγείτε αν ακολουθήσει «μάντρωμα» επ΄αόριστον για τον Ραζβάν Λουτσέσκου και τους παίκτες του.
ΠΗΓΗ: «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» - «ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ» (3/3)
![]() |
| http://bestreaction.gr/ |


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.