
Είχε και τα καλά του εδώ που τα λέμε το «λουκέτο» της κυβέρνησης στο πρωτάθλημα της Superleague.
Ποδοσφαιριστές και προπονητές απόλαυσαν ξέγνοιαστοι τον παραδοσιακό καφέ το Σαββατοκύριακο, μακριά από ξενοδοχεία και γήπεδα.
Ειδικότερα η οδός Ερμού, παρέπεμπε σε ποδοσφαιρικό γήπεδο το πρωί του Σαββάτου (28/2).
Εκτός από τον Γιώργο Καραγκούνη, στον εμπορικότερο δρόμο της Αθήνας έπαιξε… μπαλίτσα, ο ασίσταντ κόουτς του Αστέρα Τρίπολης Δημήτρης Τερεζόπουλος και αρκετοί άλλοι ποδοσφαιρικοί. Αυτά είναι τα καλά της διακοπής.
ΠΗΓΗ: «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ» - «ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ» (3/3)
![]() |
| http://bestreaction.gr/ |


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.