Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Παίκτης της Βέροιας ο Ανδρέας Τάτος

Το δρομολόγιο Περιστέρι – Βέροια ακολούθησε ο Ανδρέας Τάτος, λίγο πριν πέσει η καρό σημαία των μεταγραφών του χειμώνα.
  
Ο 25χρονος μέσος υπέγραψε συμβόλαιο με την «βασίλισσα του βορρά» την Κυριακή (1/2) και φωτογραφήθηκε με τη φανέλα της νέας του ομάδας.

«Η Π.Α.Ε. Βέροια ανακοινώνει την απόκτηση του 25χρονου ποδοσφαιριστή Ανδρέα Τάτου. O ποδοσφαιριστής βρέθηκε πριν από λίγο στα γραφεία της "Βασίλισσας" και υπέγραψε το συμβόλαιό του», ανακοίνωσε η ομάδα της Ημαθίας με τον παίκτη να δηλώνει:
 

«Είμαι χαρούμενος πού ήρθα στην Βέροια .Ευχαριστώ τον πρόεδρο πού με εμπιστεύτηκε. Εγώ από την πλευρά μου θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Η Βέροια είναι μία ευκαιρία να αναγεννήσω την καριέρα μου».

http://ahyaluronic.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: